2020-10-21 06:28Nyheter

Snabbkaffe som ger mersmak

Smaksatt frystorkat snabbkaffeFrystorkat snabbkaffe toppat med välkända aromer

Kombinera enkelheten hos snabbkaffe som frystorkats för att bevara kaffearomerna på bästa sätt med tre omtyckta smaker som är särskilt populära så här till jul, så har du Kahls nya serie med smaksatt frystorkat kaffe. Välj mellan Irish Cream, Kanel och Kardemumma.

Sommarens stora snackis - Dalgonakaffet - görs ju på frystorkat kaffe och skummad   mjölk med is. Skippa isen och servera med varm skummad mjölk och du har en perfekt vinterdryck. Med smaksatt frystorkat kaffe från Kahls kan du toppa med ­vinterns bästa  smaker. Levereras i praktisk liten glasburk som är lätt att ta med sig eller ställa fram  och bjuda på.Speciellt lämplig i företags- och hotellmiljö, där gästerna själva får välja och kan ­tillreda sitt kaffe på ett säkert sätt. Innehåller 50 g. (Räcker till ca 20 koppar)

004101 Frystorkat kaffe med smak av Irish Cream
004102 Frystorkat kaffe med smak av Kanel